2013/08/17

Wprowadzenie (zwiastun)

W słonecznej Kaliforni,w dużym,pięknym domku z basenem mieszka Claire McLevis.Do tych czas prowadziła zwykłe życie.Miała przystojnego chłopaka,wspaniałych przyjaciół,kochających rodziców.Była też bogata.Niestety w jej życiu zaczęło się źle układać.Nie radziła sobie z problemami.Szybko zaczęła się ciąć.Uzależniła się od bólu.Zaczęła brać narkotyki.Traciła przez to wszystko wielu przyjaciół.Jedna osoba może ja wyciągnąć od kłopotów.
                                             ~miłość,przyjaźń,cierpienie,nadzieja~
 


--
Hej,dodałam wprowadzenie.Miał być filmik na youtube,ale pogram
w którym miałam robić ten zwiastun się zepsuł.Przepraszam też,
że tak długo nie dodawałam go,choć już dawno miałam 10 komentarzy.
Kocham was,pa
15 komentarzy =1 rozdział 

16 komentarzy:

  1. fajnie się zapowiada : )

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się zapowiada :) Jeśli pojawi się rozdział to mogłabyś poinformować mnie na Twitterze? <3 /@xlusiax

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie,na prawdę :) będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Super naprawde super

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie sie zapowiada,będe czytać

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pewna, że to będzie coś niezwykłego

    OdpowiedzUsuń
  7. poleciłam dwóm koleżankom!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie się zapowiada,na pewno będę czytać! :)
    zapraszam też do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. już się nie mogę doczekać rodziału!!

    OdpowiedzUsuń
  10. informuj mnie na twitterze @onlybenz0

    OdpowiedzUsuń
  11. już czekam na rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę się doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
  13. uhuhuhu, jestem autorką 15 komentarza. czekam na 1 rozdział * ----------------------------------------------------------- *

    OdpowiedzUsuń
  14. już jest 15 komentarzy! czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń